Hello2happiness.com

måndag 6 mars 2017

Jobb, chips och ny serie

Gokväll i stugan!

Har varit otroligt effektiv idag måste jag säga, får allt ta och klappa mig själv på axeln lite grann. Rensat och städat och tvättat en hel del. Men sen blev jag tvungen att åka på ett ärende och sen och handla mat för veckan för jag fick ett till samtal, jag ska i jobb imorgon, slutar 16.30 så skönt att ha färdighandlat då. Sen vet jag inte vart kvällen stack iväg, har inte ens behövt laga mat, hade så mycket rester i kylen sen helgen. Så nu sover den minste och storebrodern, som också strax ska i säng, ligger bredvid mig i soffan och spelar på Ipaden...suck, har fått upp intresset för spelandet nu, vi försökte hålla bort det så länge vi kunde. Och jag funderar som vanligt varje kväll vad jag ska börja kolla på för serie nu och kommer inte fram till nåt förrän jag slocknar haha...Nån som har några tips? Pleaaase, tipsa mig!!!:) Jag har gillat O.C, Prison break, Homeland, American odyssey, Vampire diaries och Revenge. Alltså helst något spännande! Fast Skam var ju verkligen beroendeframkallande det också... ;) Är så roligt att ha en bra serie att se fram emot till kvällen.

Bästa snackset till tv-myset... avverkar minst 2 såna här påsar i veckan nu..:P Men så gott och de är ju så småå!;)   Exotiska rotfruktschips från Renée Voltaire! Yummie!


Och imorgon kommer pappsen äntligen hem från Sverige och Vasaloppet:)! Firar vi med ugnskorv haha!

Brukar ni planera maten för veckan? Jag skriver oftast upp några rätter och plockar fram recept jag vill prova. Blir dock inte alltid som man tänkt sig men det är skönt att ha en plan. Underlättar vardagen betydligt!


Kram och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar