Hello2happiness.com

söndag 12 mars 2017

Lite helgupdate...

Hej på er! Läget?

Helgen susar förbi i rasande fart! 

Njuter av goda frukostar.....Jordnötsgranola mmm...recept kommer!!



Fredagsshopping med gofika på Arnold´s... Magen gillade inte (vetemjöl passar inte min känsliga mage alls, så äter ju mestadels glutenfritt som ni kanske märkt) men ibland får det vara värt det, kunde inte motstå ;)



Min shopping: Mjölkskummare från  Clas Ohlson. Har så länge tänkt köpa en, så jag får göra hemmagjorda latte! Men nu så! :) 9,90 euro kostar den ifall nån undrar.



Och så lite kläder.... :) Från H&M. Hur tråkig kan man va haha ? ;). Tiden gick alltför fort så hann inte alls till så många affärer som jag tänkt. Men men kommer fler tillfällen!



Utedag i solen blev det igår med pulkaåkning, lek, sovstund i vagnen för den minsta och kaffe och smörgås i form av Pt-Fias goda hälsobröd.  Sånt underbart väder vi hade igår, bara njööt! Och sånt gott humör man får av den där solen! Längtar så efter våren! Den allra bästa tiden enligt mig då man har allt det härliga framför sig med sommar och allt vad det innebär!


 Sen blev det tacomiddag med svärmor som gäst och glass i stora lass till efterrätt. Mer om det i ett annat inlägg.

Och senare på kvällen kom grannarna över på ett vinglas och kollade melodifestivalen med oss. Grattis Robin! Men min favorit var nog Jon-Henrik :) Jag bara ryser då jag hör hans musik. På ett bra sätt, alltså :P Kollade ni mello?

Idag tog jag mig friheten till lite sovmorgon och nu är det dags att fånga söndagen.

Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar