Hello2happiness.com

måndag 13 mars 2017

Morgonstund

God morgon!

Vaknade med huvudvärk igen, ofta gör jag det då jag varit på Bodybalance eller yoga kvällen innan. Säkert för att man varvat ner och alla spänningar släpper. Men en panadol löser det mesta :) Nån aptit hade jag inte heller nu på morgonen men äta bör man ju så kokade en portion gröt på samma gång jag kokade till Tim. Hälften vatten, hälften mjölk + salt. Och havregryn förstås.



Idag toppade jag med banan, hallon, jordnötssmör och torkade mullbär. Gott, men hade varit jättegott om jag varit lite hungrigare ;) Har ni smakat mullbär någon gång?  Riktigt goda, söta och lite kolasmak. Dessutom är de nyttiga! Rika på c-vitamin, kalcium, magnesium och järn och har ett högt fiberinnehåll.


Glada, söta morgonkillar som jag nu ska ta med mig i duschen och sen ska vi försöka hinna med ett biblioteksbesök innan lunch! Men jag får försöka hålla mig från att låna, åtminstone skönlitteratur. 


Håller på med denna bok just nu, blir dock bara några sidor då och då, svårt att hitta tiden fast jag tycker det är så roligt och mysigt att läsa. Igår kväll bojkottade jag tv:n och datorn i alla fall och läste två kapitel ur denna istället! En skön kväll.

Har hört så mycket bra om Jojo Moyes böcker. Är dessutom alltid utlånade på biblioteket. Men denna fann jag på loppis för endast 1 euro :) Vilket fynd! :)

Just det, duschen var det ju :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar