Hello2happiness.com

söndag 19 mars 2017

Skinntajts och lördagsbestyr

Hejhej!

Alltså nu börjar jag verkligen tro på att våren är här!! Så skönt och härligt ute! Var ute med barnen på förmiddagen och bara njöööt! De lekte så snällt en stund i sandlådan så gott det gick och jag bara log för mig själv sån mysig sommar vi ska ha, jag och lilla familjen! <3 Det är så roligt att se att de kan börja leka lite tillsammans nu.

Gårdagen då...House of Lola-party. Helt fina kläder, bekväma och sköna, men lite väl dyra i min smak kanske och jag kände inte att jag ville köpa en tröja för 90 euro + porto. De pengarna spar jag hellre till en resa i sommar...funderas vilt på Mallorca i juni här nu ;) Men annars var det trevligt att komma sig ut samt få en bild av vad House of Lola är.



På tal om kläder...detta var gårdagens outfit! Invigde mina nya byxor i skinnimitation från ONLY. (Köpt från Nelly.com) Så nöjd med dom!! Tunna, inte för glansiga och sitter tajjt och perfekt ;) (Om jag inte fortsätter äta såsom vi gjort denna helg höhö..:P)



Detta med helgens ätande....blev pizza ute på stan igår kväll... :) Orkade inte laga nån mat igår kväll efter jag kom hem från partyt (där det bjöds på diverse godsaker med), så det fick bli första bästa matställe vi såg i stan! (Har inte ätit endast färdigmat ihelgen dock ;))


Sen gick vi in till Halpa-Halli som fyllde 50 år. Där lyssnade vi på Sara Forsberg..."Smoukahonta"s, ni vet?? Hon som slog igenom med en video på youtube där hon imiterade språk. Och nu har hon spelat in film, flera låtar och vem vet vad! Vi jobbade tillsammans i kassan i Halpa-Halli här i Jakobstad några somrar för flera år sen :) Tänk vilken vändning livet kan ta! :) Jätteglad för hennes skull, en fin och glad tjej! Och SJUNGA, det kan hon!



Nej, nu ut på lite sådant här! Härinne kan man ju inte sitta!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar