Hello2happiness.com

onsdag 8 mars 2017

Kvinnodagen och barndomsfavorit

Gokväll, kikar in här en snabbis och önskar alla kvinnor ett stort GRATTIS på kvinnodagen! :)

Hoppas ni unnat er något ni är VÄRDA idag!  Själv unnade jag mig Body balance ikväll, en skön stund med släckta lampor, tända ljus, lugn musik, lugn träning (men sist kände jag VERKLIGEN av det dagarna efteråt, så det tar nog på trots lugnare tempo!!! ;) ) samt avslappning.


Och dagens middag blev en "slänga-ihop- alla rester du hittar i kylskåpet- middag". Men en GOD en! En av mina barndomsfavoriter faktiskt, som även mina barn älskar. PYTTIPANNA med stekt ägg :) 
Kalkon från söndagen, ugnskorv från igår samt överbliven kokt potatis och morot. Hackade en lök och stekte ihop allt och kryddade med salt, citronpeppar, paprikapulver och vitlökspulver. Och stekte ägg.

Hemlagad snabbmat när den är som bäst!



Och så en Brunbergs "Kyss" till efter-middagen-kaffet ;) 



Inget jobb imorgon så ska fortsätta med projekt vår- städ och rens! Och njuta av mina älsklingar, planera helgen och testa ett nytt recept till middag :)

Nej nu ska jag läsa lite innan natten, har redan en snarkande sambo här bredvid mig i soffan...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar